söndag 19 maj 2013

Lite av varje :)


Jag har sytt igen. Känns som det var ett tag sedan fast det inte var det :)

Fick ju en beställning av barnbarnet på en påse som hon kunde ha sin ridhjälm i, och så här blev den
Framsidan
Baksidan


 

Brodyren.



Har även sytt en ängel som fått följa med mig till jobbet. Hon fick så mycket hår så jag kallar henne för Maria Montazami



och idag så har jag då äntligen sytt färdigt husen jag började med för snart 2 år sedan.


Kan faktiskt inte förstå hur den kunnat bli liggande så länge.



 

 

 
 


 
 

3 kommentarer:

  1. Bonaden som Du sytt klart i dag med husen på är otroligt fin, tycker jag. Det är en underbar färgskala som Du sytt Din quilt i. Den kommer med all säkerhet att pryda sin plats!

    Dollandesign

    SvaraRadera
  2. Så produktiv du varit.
    Bonaden med husen är superfin. Vilken tur att den blev färdig och inte stannade i någon UFO-låda.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Inte jag heller kan förstå att du låtit en så snygg kvilt ligga så länge! ;-) Superläcker!

    SvaraRadera