måndag 2 maj 2011

En glimt av kommande projekt och förra veckans inköp.

Ja förra veckan var jag ledig från jobbet och så klart tänkt hinna sy en himla massa, men så blir det ju nästan aldrig.
Däremot så hann jag till Luleå och Quilterian och där minsann fanns det en hel massa tyg precis som vanligt. Och kan ni tänka er - några av dom fick följa med mig hem så nu är det bara att sätta fart med alla tänkta projekt.
I övrigt så har jag hunnit städa lite och sätta igång växthuset, så nu är det bara att vänta och hoppas på en varm sommar så att tomaterna och gurkarna växer och kan skördas.


En liten glimt av vad jag håller på med just nu.




Förra veckans inköp till kommande projekt.

4 kommentarer:

  1. Så härliga färger du har i din löpare. Syr också den just nu. Lite pill med blommorna,men säkert värt det när allt är klart.
    Kram Gudrun

    SvaraRadera
  2. Ser ut som du är i rosamodus? Kul å se va det blir av de tygerna!

    SvaraRadera
  3. Vilka härliga tyger du har köpt!! Ser väldigt fint ut det du håller på med!

    SvaraRadera